loading...
...♥
Immoemo بازدید : 38 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

 

http://www.shiaupload.ir/images/63262085621311124864.jpg


هزار گل اگرم هست ، هر هزار تويي
گل اند اگر همه اينان ، همه بهار تويي

به گرد حسن تو هم ، اين دويدگان نرسند
پياده اند حريفان و شهسوار تويي

زلال چشمه ي جوشيده از دل سنگي
الا که آينه ي صبح بي غبار تويي

دلم هواي تو دارد ، هواي زمزمه ات
بخوان که جاري آواز جويبار تويي

به کار دوستي ات بي غشم ، بسنج مرا
به سنگ خويش که عالي ترين عيار تويي

سواد زيستن را ، ز نقش تذهيبت
به جلوه آر که خورشيد زرنگار تويي

نه هر حريف شبانه ، نشان ياري داشت
بدان نشانه که من دانم و تو ، يار تويي

براي من ، تو زماني ، نه روز و شب ، آري
که ديگران گذرانند و ماندگار تويي

تو جلوه ي ابديت به لحظه مي بخشي
که من هنوزم و در من هميشه وار تويي

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 35
  • بازدید کلی : 3,281